bussile bussile
770
BLOG

Pomocy! poczta.onet zwariowała

bussile bussile Technologie Obserwuj notkę 22

Czy ktoś może mi pomóc? Coś się porobiło na poczta.onet.pl i nie mogę nic zrobić z folderami innymi niż ODEBRANE. Jeszcze 2 h temu wchodziłam dowolnie w wysłane czy kosz czy spam z kolumny po lewej. Teraz jest ODEBRANE i niżej FOLDERY, po kliknięciu FOLDERów jest informacja:

To miejsce pozwala Ci na tworzenie i zarządzanie folderami w twojej skrzynce pocztowej.

No i są wymienione po kolei te foldery, że szczegółami ile który zawiera listów i rozmiar i... nie mam możliwości zarządzania niczym. A może mam tylko gapa jestem. Dlatego szukam pomocy, może ktoś ma podobnie i wie na co tu można kliknąć, żeby MIEĆ możliwość zarządzania nimi.

 

bussile
O mnie bussile

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie